torsdag 15 mars 2012

2 år!

Hipp hipp hurra för idag är det bloggens årsdag! På ett sätt känns det som om det har gått i höghastighet, och på ett annat sätt känns det som jag haft den här hobbyn i hela livet. Men två år är det, och några av det senaste årets guldkorn får ni här.

I mars fick jag vårfeeling med en lenis (aka smoothie).


April månad bjöd på en utmaning i form av en selleri.


En majkväll hade jag halv åtta-middag med karibiskt tema.


Mitt första möte med fellow matbloggare skedde i juni.


Juli kretsade kring bästa mat-landet Italien.


Margarita på balkongen var ett stående inslag i augusti.


I september var pappa och jag delfinalister i Årets Hemmakock.


Ruus bakstuga fick besök av fem galningar i oktober.


November månad, då passade en mustig gryta bra.


I december gjorde en paté entré.


I januari åkte vi tillbaka till Toscana, i tanken.


Frukt i mat testades på i februari.


Nu kör vi ett år till väl? Den här bloggen är ju bara barnet.

15 kommentarer:

  1. Hipp hipp hurra för bloggen idag!
    Klart vi kör ytterliggare ett år, fattas väl bara annat.

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis! Har ju gått hur bra som helts. Klkart du ska köra ett år till och ett år till och...:-)

    SvaraRadera
  3. Hurra, hurra för Russinbloggen!

    SvaraRadera
  4. Grattis på 2-årsdagen! Det är bara att tuta och köra på ett år till, och ett till, och ett till... :)

    SvaraRadera
  5. Grattis på 2 årsdagen:) Jösses vilka fantastiska rätter du hunnit skapa på så kort tid! Blev vansinnigt förälskad i bilden på drinkarna och flamingon:) otroligt kreativt!

    Trevlig helg:) kram

    SvaraRadera
  6. Grattis och hurra Tant Russin! Älskar din blogg så självklart att du ska blogga framöver! Sedan måste vi ju ses :) Ryktas om en bloggträff i sommar i Småland... ni kommer väl från Västkusten?
    Stor kram!

    SvaraRadera
  7. Stort grattis! Klart du ska fortsätta blogga, det är ju en livsstil :)

    SvaraRadera
  8. hurra hurra på bloggens dag! må det bli många fler!

    och nu till väsentligheterna: JA! kom precis hem från Skatan, och nu tänker jag svära för JÄVLAR vad rolig den var! skrattade mig igenom hela filmen nästan. har du inte sett den; se den. och må alla kompisgäng ha en figur som ulf!

    SvaraRadera
  9. Grattis finaste russinen! Klart bloggen och du ska köra på i flera år!

    SvaraRadera
  10. Åååh, STORT grattis på tvåårsdagen, duktiga, duktiga du! Jag ser alltid fram emot dina uppdateringar, du kan det där med att skriva så man bara vill ha mer - och laga mat på samma sätt ;) Klart du kör ett år till! Minst :D

    SvaraRadera
  11. HiP hip HuRrA för bästa Tant Russin!

    SvaraRadera
  12. Grattis =)

    Jag har en tävling på min blogg som jag tror att skulle passa dig =)
    Kom gärna förbi!

    Kram
    /Nellie

    http://sockertussen.blogspot.se/2012/03/vinn-en-whoopie-matta-macaron-matta.html

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails