söndag 5 december 2010

Ungefär fjorton nyanser av brunt

Vi bor i en lägenhet som ligger i en härlig kåk byggd någon gång i slutet av 60-talet. Inte helt överraskande så går mycket i vårt kök i den glada färgen BRUN. Lika bra att gå all out på retro-färgerna tänkte vi och spädde på med mer brunt, svart och orange. Vi fick en gammal Ögon Kakaoburk till låns för att den skulle passa ypperligt på den tidsenliga bruna (givetvis) Stringhyllan.

När jag spanade in den här tävlingen, gav jag mig fan på att jag skulle ha en sådan handduk. Sagt och gjort, det var ganska dåligt deltagande så det gav mig ganska bra odds. Mina saffransmazariner tog hem ett pris! I veckan fick jag hem handduken och den gör sig ypperligt i Det Bruna Köket.

Läckra bruna färger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails