torsdag 18 mars 2010

Tant Russin feat. Matildchen

Hej alla (båda två som läser bloggen).
Det fanns en tid då Tant Russin och bundsförvanten Matildchen åkte till Bulgarien och drack vodka i två veckor. Dessa tider är numera över. Istället har vi båda blivit mer och mer lika hemmafruar (fast med jobb). Vi pratar surdegar, sylt och rödvin.
Därför vill jag presentera ett förhoppningsvis ofta förekommande inslag här på Russins bak: Matildchen som gästbloggare! Jag väntar med spänning på hennes första inlägg.

Och ni alla andra med en inneboende tant inom er (ni vet vilka ni är); har ni något fint recept ni vill dela med er av så är ni välkomna!

Puss och kram, ses på stan

3 kommentarer:

  1. Kära russinbakar! Vill härmed stolt träda fram ur skuggorna som den tredje följaren av denna blogg. Jag går in ibland och dreglar över alla goda skapelser. Tyvärr är jag själv en bakmässig imbicill som knappt kan skilja en bulle från en bagel - men funderar trots det på att försöka mig på ett bak från bloggen till helgen!

    Som de riktiga kompisar vi är har jag och gammeltant Linda hjälpt Mattan fram till beslutet att va med på en kryssning i April. Vi har dock en plats kvar i hytten! Eftersom vi har sett bildbevis på att KaptenKimRussinbak vet hur en kryssning ska gå till - så tycker vi att du ska komma med och visa var skåpet ska stå!

    SvaraRadera
  2. Kim!
    Kom med! Som upptakt till berlin. Det är birka denna gång, det är lite finare och bättre än cinderella. Man kan gå på spa och sola med konstgjord sol och bada.
    Det blir sköj!

    SvaraRadera
  3. Va fasen, är det meningen att jag ska gissa vem som skriver kommentarerna eller?
    Hursomhelst, jag är inte den som är den, vad är det för datum??

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails