torsdag 16 september 2010

Grill

Skall man under tjugo dagar endast äta grönsaker och en bit fisk eller en nöt då och då så måste man självklart ladda för detta. Jag gjorde det genom att äta på restaurang Grill i stockholm.
Restaurangen har gott om min favoritråvara (kött) och dom använder det bästa tillagningssättet (grilla).
Har köttet dessutom hängt i 24 dagara eller blivit uppfödda på öl samtidigt som de blivit masserade med detsamma kan det inte gå fel.
Kvällen började som sig bör med champagne, Veuve Cliguot blev det denna gång.
Väl på restaurangen följde en mojito. Detta följdes av 250 gram hängmörad oxfilé med diverse tillbehör. Till detta dracks det så klart rödvin.

Till efterrätt körde jag på mera drinkar, denna gång en gräddigare variant med banan, andra i sällskapet körde på key lime pie och någon slags chokladkaka.

Gott var det och en bättre laddning inför 20 dagars detox kan jag inte tänka mig.



1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails